Aalborg Storcenter

For Aalborg Storcenter har vi designet, taget fotos til og implementeret et helt nyt website med henblik på at løfte centerets online tilstedeværelse. I forbindelse med det nye website har vi integreret et sociale medier-plugin, sådan at der blev skabt synergi mellem indholdet på Aalborg Storcenters SoMe-kanaler og det nye website.

Derudover har vi siden starten af 2020 varetaget driften af Aalborg Storcenters sociale medier med det formål at øge centerets synlighed og de enkelte centerbutikkers tilstedeværelse. Vores indsats har derfor involveret udvikling af strategi samt eksekvering inklusiv produktion af organisk såvel som betalt indhold.

I november 2018 afholdt Aalborg Storcenter for første gang Singles Day (shopping-dagen, der er kæmpestor i især USA og Kina, og som oprindeligt opstod som en pendant til Valentines Day).

Vores rolle til Singles Day i Aalborg Storcentret i 2018 samt 2019 omfattede konceptudvikling, projektledelse både før og på selve dagen samt produktion af en række reklamefilm.

Aalborg Storcenter er for alle – også på Singles Day. Derfor arbejdede vi med selvforkælelse som gennemgående tema for eventet frem for at lade det handle om civilstatus. På selve dagen i både 2018 og 2019 blev der således bl.a. uddelt goodiebags, afholdt modeshows og delt lækre smagsprøver ud – ud over at butikkerne havde masser af gode tilbud.

Med et for nordjyderne ret nyt koncept som Singles Day var det en vigtig opgave at skabe opmærksomhed om eventet forud for selve dagen. Til det formål producerede vi tre forskellige reklamefilm til hhv. SoMe, lokal-tv og biograf med temaet ”få pulsen ned til Singles Day i Aalborg Storcenter” som omdrejningspunkt.

Aalborg Storcenter hjemmeside
Play
Play
Play